Eg saknar reaksjonsknappar på forumet. Tommel opp og liknande. Slike knappar gjer terskelen for å vere aktiv på forumet litt lågare. Det er lettare å gje tommel opp på ein gøy kommentar enn å trykke på "reply with quote" og skrive "dette var ein gøy kommentar".
Her er døme frå andre forum:
Whitearmor har tommel opp-knapp:
The Dented Helmet har like-knapp med seks reaksjonar:
The Bounty Hunters Guild har stjerne-knapp med seks reaksjonar:
Hovudforumet til 501st har takke-knapp:
Denne siste er på same forumløysing som oss. Samtidig tykkjer eg at det er den minst visuelt interessante av desse, og dessutan er språket litt lukka ("tommel opp" kan bety "haha", "takk", "tøft", "artig", "liker", "OK" og så vidare, men "takk" kan berre bety "takk").
Reaksjonsknapp (tommel opp)
Reaksjonsknapp (tommel opp)
Simon Hansen | TK32700.com | @TK32700 | Tenestejournal
Seinaste: Prideparade i Mo i Rana (06. september 2025)
Norwegian Garrison: 14
Nordic Garrison: 26

Seinaste: Prideparade i Mo i Rana (06. september 2025)
Norwegian Garrison: 14
Nordic Garrison: 26

-
Webmaster
- Site Admin
- Rebel legion name: Test testesen
-
Troops
Re: Reaksjonsknapp (tommel opp)
Alle gode forslag, har ikke klart og funnet igjen "tommel opp" utvidelsen som blir brukt til dette men skal fortsette arbeidet på det. Når det kommer til forum som whitearmor, så ser jeg at de bruker en betalt sosial mediaplattform som ligger på ca 1100 USD årlig. for basic utgaven, uten å ha studert prisplan versus funksjoner noe mer en det.
The dented helmet kjører noe i samme gata, bare levert av noen andre med noe annen funksjonalitet.
Ønsket inntil videre er å holde denne plattformen her reklamefri.
Men det betyr ikke at vi ikke ønsker å forbedre og utvikle det vi har.
The dented helmet kjører noe i samme gata, bare levert av noen andre med noe annen funksjonalitet.
Ønsket inntil videre er å holde denne plattformen her reklamefri.
Men det betyr ikke at vi ikke ønsker å forbedre og utvikle det vi har.