Tenkte vi bør ta med oss de kategoriene som var flotte og hyppig brukt på Nordic Garrison Forumet.
Selv ønsker jeg gjerne at vi har med der man kunne poste sin egen "Troop log". Husker ikke hva den het, men altså en side der man lager sin egen post "TK-92019 Troop Log" og oppdaterer den med ett bilde hver gang man har hatt en troop.
Forum katogorier
Forum katogorier
Fredrik Bull
TK 92019
Norwegian Garrison - Bergen
501st AHN Stormtrooper Troop Count: 9
Mandalorian Cosplay Troop Count: 4
Re: Forum katogorier
Einig, eg tykkjer vi bør ta vare på oppdrag/"Service Records". Det hadde jo òg vore gøy med nye pins i samband med det. Og kanskje forumet kunne ha utmerkingar på profilen etter så og så mange oppdrag, slik FISD har. Men så kjem spørsmålet om talet på oppdrag skal bli vidareført eller nullstilt?
Av kategoriar eg gjerne vil sjå, vil eg slå eit slag for eit dokumentarkiv. Malar til diplomar, plakatar til messer, ein grafikk- og biletbank, offisielle dokumentar, møtereferat osv. Sjeldan i bruk, men veldig gjævt å vite av når vi fyrst treng dei! Sikkert ikkje høgast på prioriteringslista akkurat no (vi må jo fyrst få ny logo!), men det hadde vore kjekt å få på plass igjen etter kvart.
Av kategoriar eg gjerne vil sjå, vil eg slå eit slag for eit dokumentarkiv. Malar til diplomar, plakatar til messer, ein grafikk- og biletbank, offisielle dokumentar, møtereferat osv. Sjeldan i bruk, men veldig gjævt å vite av når vi fyrst treng dei! Sikkert ikkje høgast på prioriteringslista akkurat no (vi må jo fyrst få ny logo!), men det hadde vore kjekt å få på plass igjen etter kvart.
Simon Hansen | TK32700.com | @TK32700 | Tenestejournal
Seinaste: Prideparade i Mo i Rana (06. september 2025)
Norwegian Garrison: 14
Nordic Garrison: 26

Takk for gode innspill, keep em coming!
Vi kommer til å etablere "service records" igjen, akkurat hva og hvordan har vi ikke diskutert i detalj enda. Men det står på agendaen til så snart det viktigste med etableringen av Norwegian Garrison har kommet på plass.
Vi kommer til å etablere "service records" igjen, akkurat hva og hvordan har vi ikke diskutert i detalj enda. Men det står på agendaen til så snart det viktigste med etableringen av Norwegian Garrison har kommet på plass.
Går det an å få eit underforum for arkiverte troopar? Det er ein del gamle arrangement i lista: viewforum.php?f=8
Simon Hansen | TK32700.com | @TK32700 | Tenestejournal