Ikke en request, men en oppdatering på features som kommer ganske snart.
Vi vil etablere flere interne grupper slik at vi får integrert flere i økosystemet vårt på en grei måte. Troopere på reserve status vil få tilnærmet lik tilgang, bare med de justeringer det innebærer. Supportere vil få tilgang til event sign ups. Samtidig ønsker vi å etablere rom for norske Rebel Legion medlemmer her da samkjøring er naturlig, igjen vil selvsagt ikke Rebels ha tilgang 501st relaterte valg og fora for interne 501st diskusjoner men ønskes velkomne i event signups og øvrige fora. Her vil gå i dialog for å se hvordan vi best kan legge ting til rette.
Supportere, Rebels, Reserves?
Re: Supportere, Rebels, Reserves?
Jeg er cr for rebel legion i Norge, så jeg formidler dette videre, samt dialog med dere.
Troops: 96 (Nordic garrison)
Troops: 2 (norwegian garrison)
Troops: 2 (norwegian garrison)
-
Webmaster
- Site Admin
- Rebel legion name: Test testesen
-
Troops
Til de av dere som er rebels også, dere har nå muligheten til å legge inn RL navn, i brukerinnstillingene og de vil da vise over hele forumet.
Jeg er lagt til som Rebel Spy men har ikke noe tilgang til Event-Sign ups. Skjønner at jeg ikke har tilgang til andre threads men akkurat den trenger jeg faktisk for å kunne fortsette å troope med dere