Supportere, Rebels, Reserves?

Savner du noe? Enten det er funksjonalitet, forum kategorier eller annet. Gi oss din tilbakemelding slik at vi sammen kan bygge det best mulige forumet for Norwegian Garrison.
Post Reply
8716

Supportere, Rebels, Reserves?

Post by 8716 »

Ikke en request, men en oppdatering på features som kommer ganske snart.

Vi vil etablere flere interne grupper slik at vi får integrert flere i økosystemet vårt på en grei måte. Troopere på reserve status vil få tilnærmet lik tilgang, bare med de justeringer det innebærer. Supportere vil få tilgang til event sign ups. Samtidig ønsker vi å etablere rom for norske Rebel Legion medlemmer her da samkjøring er naturlig, igjen vil selvsagt ikke Rebels ha tilgang 501st relaterte valg og fora for interne 501st diskusjoner men ønskes velkomne i event signups og øvrige fora. Her vil gå i dialog for å se hvordan vi best kan legge ting til rette.
30502

Re: Supportere, Rebels, Reserves?

Post by 30502 »

Jeg er cr for rebel legion i Norge, så jeg formidler dette videre, samt dialog med dere.
Troops: 96 (Nordic garrison)
Troops: 2 (norwegian garrison)
Webmaster
Site Admin
Rebel legion name: Test testesen

Troops

Post by Webmaster »

Til de av dere som er rebels også, dere har nå muligheten til å legge inn RL navn, i brukerinnstillingene og de vil da vise over hele forumet.
Prunormis
Rebel legion name: prunormis

Post by Prunormis »

Jeg er lagt til som Rebel Spy men har ikke noe tilgang til Event-Sign ups. Skjønner at jeg ikke har tilgang til andre threads men akkurat den trenger jeg faktisk for å kunne fortsette å troope med dere
Post Reply