Hei, vi registrerer at noen får problemer med pålogging og andre har problemer med hvordan siden oppfører seg.
Dette kommer av flere ting, som vår webmaster er bedre rustet til å svare mer teknisk på enn meg. Men det er et resultat av både nyere sikkerhetsstandarder og at forumet i en periode vil gjennomgå tekniske endringer etter hvert som forskjellige behov eller mangler viser seg i en "live" setting. Dette betyr at informasjon som din nettleser lagrer om nettsiden kan komme i konflikt med oppdaterte utgaver av forumet ol. eller at forskjellige funksjoner som adblockers kan komme i konflikt med sikkerheten til forumet. Vi håper å luke ut de problemene vi kan fikse, ellers vil det skje langt sjeldnere når vi først er oppe å gå for fullt.
De beste rådene, som skal fungere, er å slette informasjonskapsler(cookies) i nettleseren du har problemer med. Vanligvis finner du det under instillinger for nettleseren -> Sikkerhet/personvern -> informasjonskapsler/cookies. Det kan være variasjoner fra nettleser til nettleser, så konsulter google for å finne ut hva som blir riktig for nettleseren du bruker. Du kan enten slette alle informasjonskapsler, eller søke opp nettadressen til forumet og slette kun de som er relatert til det.
Om du bruker feks. adblockers eller lignende programvare/extensions, prøv å skru disse av om du opplever problemer.
Opplever du likevel problemer, prøv en annen nettleser, den bør da funke slik at du har tilgang på forumet inntil din hovednettleser samarbeider igjen.
Avslutningsvis må vi bare be om tålmodighet, det er mange nye tekniske løsninger som skal på plass og mye ny kompetanse som skal opparbeides og deles. Ta kontakt om du fortsatt sliter med noe, så skal vi prøve så godt vi kan for å finne en løsning.
Venter du på 501st aktivering? Vi ordner så fort det lar seg gjøre, for øyeblikket må det gjøres manuelt og beror dermed på når noen av oss har tid og anledning, men listene blir sjekket flere ganger om dagen.
Problemer med pålogging ol. ?
Re: Problemer med pålogging ol. ?
Kan stadfeste at adblock skapte trøbbel for meg under registrering.
Eg har ein kombo av Privacy Badger og den innebygde blokkeringsfunksjonen til Opera, men eg veit ikkje kva for ein av desse som var for streng. Det gjekk an å registrere seg straks eg skrudde av begge. Pålogging går derimot fint med begge påskrudd.
Eg har ein kombo av Privacy Badger og den innebygde blokkeringsfunksjonen til Opera, men eg veit ikkje kva for ein av desse som var for streng. Det gjekk an å registrere seg straks eg skrudde av begge. Pålogging går derimot fint med begge påskrudd.
Simon Hansen | TK32700.com | @TK32700 | Tenestejournal
Seinaste: Prideparade i Mo i Rana (06. september 2025)
Norwegian Garrison: 14
Nordic Garrison: 26

Seinaste: Prideparade i Mo i Rana (06. september 2025)
Norwegian Garrison: 14
Nordic Garrison: 26

Re: Problemer med pålogging ol. ?
Hei. Jeg har i laaaaang tid hatt problemer med 501st siden og jeg kommer ikke inn. Prøvd alt og veldig lenge og har ville ta census men får ikke til. Når jeg trykker admin er den funksjonen deaktivert. Vell om noen kan sende videre inn har jeg utført flere Troops med vader og snowie.